سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
الهی وربی من لی غیرک
درباره وبلاگ


روزانه های یک مدیر ( حیدر علی کامیاب مدیر عامل شرکت F.S.P )
پیوند های متفرقه
لوگو
روزانه های یک مدیر ( حیدر علی کامیاب مدیر عامل شرکت F.S.P )
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 1
  • کل بازدیدها: 83921



بنام خدا

 

سایتهای خبری امروز را که مطالعه می کردم خبری توجه من را به خودش جلب کرد . از قول مدیر عامل باشگاه برق شیراز ! برق همانند گذشته به کار خود ادامه می دهد . ایشان فرموده اند آقای مشفقیان طی نامه ای این موضوع را ابلاغ کرده اند.                                                                                  

واقعا عجب شهری داریم ما ! عجب مسولین دلسوزی ! چقدر به فکر ورزش و جوانان هستند و چقدر برای این تیم ریشه دار وقت گذاشتند . باید به این مدیریت و درایت تحسین گفت . چه شجاعتی وچه استقامتی ، یادم به آخرین جلسه هیات مدیره می افتد که حاج آقا با شهامت تمام فرمودند دیگر نامه و تعهدی از طرف من برای باشگاه ایجاد نمی شود . مطمئن باشید!                                                                                                                                        

قصه پر غصه ای که از چند سال پبش تا کنون احساسات مرد م ورزش دوست شیراز خصوصا علاقمندان به باشگاه ریشه دار برق را خدشه دار می کند . قصه ای که همیشه در پایان هر فصل شروع و تا 15 روز قبل از شروع فصل جدید ادامه می یابد . فرصتهای طلایی که می توانست در فصل جاری با یک برنامه ریزی دقیق به صعود این تیم به لیگ برتر منجر شود . سه ماه است که من وتعدادی از دوستان پیشنهاد دادیم که فروش باشگاه فعلا به دلایلی امکان پذیر نیست . در طول این مدت خیلی ها موافق و خیلی ها مخالف نظرات خود را به انحاء مختلف ارائه کردند . آنچه مسلم است متولی باشگاه از طریق ممکن ( آقای مشاور) به نتیجه رسیده است که تیم داری کند . پس مخالفان واگذاری نظرشان محکمه پسند تر بوده ، آقای مشاور هم به خواسته هایش رسیده ، هواداران هم خوشحالند ، موافقان طرح واگذاری هم که نظرشان زود عوض می شود واین طبیعی است و برای ما شیرازیها فابل هضم . فقط در این اوضاع واحوال وضعیت تیم در هاله ای از ابهام است . اینکه تیم خوب بسته شده است یا خیر ، کادر فنی می ماند یا خیر ، بازیهای تدارکاتی و بدن سازی به نحو مطلوب انجام شده است یا خیر و سایر موارد فنی تیم .                                                                                                                                                                        

دریکی از جلسات هیات مدیره باشگاه انتقادی کردم که چرا برق قوی بسته نشده و با تیمهای ضعیف تر از خود بازی می کند یکی از دوستان که انشاءالله در آینده از او بیشتر برایتان خواهم گفت به سرعت موضوع را به سرمربی تیم انتقال و ایشان هم هر چه از دهانش در آمد در یکی از خبرگزاریها به ما گفت . بررسی بفرمایید  یکی از بازیهای تدارکاتی تیم گل گهر سیرجان  که با برق هم گروه است با استقلال تهران بوده است ، و تمام تیمهای لیگ دسته اول کشورمان هم که بررسی کنید همگی علاوه بر بازیهای تدارکاتی  اردوهای داخلی و خارجی نیز داشته اند. در آن جلسه و آن لحظه دلم برای این با شگاه ریشه دار سوخت و آن حرف را زدم و گرنه به قول سعدی علیه الرحمه که فرمود : از ما نخورد ه باشی ! هنوز هم نمی دانم آیا انتقاد بنده اشتباه بوده و یا آن بنده خدا متوجه منظور من نشده و یا اصلا ناقل پیام همانند شگرد همیشگیش قصد دیگری داشته است . به هر حال تجربه سالهای گذشته حاکی از این بود که واگذاری امسال هم همانند سنوات گذشته محقق نمی شود. به هر حال در سالی که با برق بودم تجربه هایی جدیدی کسب کردم تجربه هایی که در هیچکدام از کتب مدیریت حال حاضر و گذشته اشاره ای به آن نشده است . به نظر می رسد مدیریت فوتبال در کشور ما مبحث جدیدی است که احتیاج به یک قالب مدیریتی جدید دارد و از عهده ما خارج است.به هر حال باید صبر کرد و دید که مدیر عامل محترم که با تلاشهای فراوان به خواسته اش رسیده است می تواند تیمی را به زمین بفرستد که نظر علاقمندان را جلب کند و یا مثل سال گذشته بایدبه نذر ودعا متوسل شد تا تیم به لیگ پایین تر سقوط نکند .                                                                                       

امیدوارم که برق با همه مشکلاتی که داشت بتواند در فصل جاری هواداران خود را خوشحال و به جایگاه در خور شانش برسد.هرچند که حقیر تاکنون برای برق اشکی نریخته ام اما خداوکیل آرزوی قلبی هر شیرازی است که برق یکی از ستاره های درخشان فوتبال کشور ما باشد.                                                                                   




موضوع مطلب :

         نظر بدهید
چهارشنبه 90 مرداد 26 :: 3:37 عصر
حیدر علی کامیاب