سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
الهی وربی من لی غیرک
درباره وبلاگ


روزانه های یک مدیر ( حیدر علی کامیاب مدیر عامل شرکت F.S.P )
پیوند های متفرقه
لوگو
روزانه های یک مدیر ( حیدر علی کامیاب مدیر عامل شرکت F.S.P )
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 32
  • بازدید دیروز: 0
  • کل بازدیدها: 84189



 

بنام خدا

1-      نظام ارزیابی هدفمند وجود دارد ، بخش خصوصی ارزیابی را از عملکرد سیستم خود به صورت منظم دارد حتی لحظه به لحظه ، این ارزیابی برای رسیدن به اهداف کلان باشگاه لازم و ضروری است . علاوه بر آن دولت نیز بر عملکرد باشگاهها نظارت دقیق تری را اعمال می کنند ، به همین لحاظ چنانچه در طول مسیر کار بخشی مشکل داشته باشد می توان سریعا آن را اصلاح کرد .

2-  تقسیم کاروایجاد فرصتهای شغلی جدید مطابق با نیازهای باشگاه ، بخش خصوصی در قبال مسولیت و هزینه ای که به افراد پرداخت می کند کار می خواهد و یا به تعبیری دیگر هر کس می بایست پاسخگوی وظایف محوله خود باشد . در یک چنین سیستمی شاغلین نیز در انجام امور محوله با هم رقابت داشته و این باعث پویایی باشگاه خواهد شد .

کلام آخر اینکه برای رهایی از مشکلات پیش روی ورزش حرفه ای در کشور پروسه واگذاری به بخش خصوصی می بایست سرعت بیشتری گیرد خصوصا حال که قوه مقننه کمکهای دولت را به این بخش محدود کرده است . البته برای تحقق این موضوع می بایست کلیه عوامل موثر فراهم شود و دولت نیز تا چند سال کمکهای خود را در قالب حمایت از بخش خصوصی اعمال نماید . بخش عمده ای از این حمایتها می بایست در توسعه زیرساختها اعمال شود تا پس ازگذشت چند سال شاهد مجموعه های ورزشی استاندار در کشور باشیم

 




موضوع مطلب :

         نظر بدهید
شنبه 90 آذر 26 :: 10:32 صبح
حیدر علی کامیاب