سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
الهی وربی من لی غیرک
درباره وبلاگ


روزانه های یک مدیر ( حیدر علی کامیاب مدیر عامل شرکت F.S.P )
پیوند های متفرقه
لوگو
روزانه های یک مدیر ( حیدر علی کامیاب مدیر عامل شرکت F.S.P )
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 2
  • کل بازدیدها: 83929



 

نام خدا

امروز فضایی که بررسانه های ورزشی استان حاکم است مطلوب و مناسب حال ورزش استان فرهنگ خیز فارس نیست ، نقد سازنده می تواند در رشد و توسعه ورزش استان نقش بسزایی ایفا کند ، با این اعتقاد که همیشه در یک جامعه مشکلات وجود دارد و شاید این معضلات تمام شدنی هم نباشد می توان با گوشزد کردن آنها  که معمولا به دلیل گرفتاریهای مدیران به ورطه فراموشی سپرده می شود مدبر را برای حل آن معضلات یاری نمود . همیشه تعریف و تمجید از یک مدیر باعث می شود که ناخواسته از مشکلات غافل شده و همه چیز را ایده آل فرض کند ، ایا وضعیت فعلی استان ما اینچنین نیست ؟ 

مهاجرت تیمهای ورزشی استان به استانهای دیگر ، وضعیت اسف بار تیمهای لیگ برتری خصوصا در فوتبال از لحاظ مالی ، عدم اجرای بعضی از پروژه های عمرانی مصوب سفر مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور در سالهای 89 و 90 همانند سالن 4000 نفری شیرازو 2 زمین چمن مصنموعی در سطح استان ، عدم وجود اعتبار کافی در بخش ورزش و نیمه تمام ماندن بعضی از پروژهای ورزشی همانند ورزشگاه شهید دستغیب و شهدای قصردشت ، عدم جذب اعتبارات فرهنگی 10% سهم ورزش و .... جای بحث و علت یابی ندارد ؟

آیا پیگیری مطالبات جوانان و مردم ایرادی دارد ؟ استان فارس بیشترین صفحات ورزشی را در کشور پس از پایتخت دارد ، می بایست در اکثر اوقات پیگیری این امور را به مدیران گوشزد کرد . درج اخبار ، اطلاع رسانی و... از رسالت جراید ورزشی استان است اما به تنهایی کار گشاه نیست ، با حضور ورزشی نویسان زبر دستی که در عرصه ورزش استان فعالند می توان مدیران را در پیگیری این امور به چالش کشید و اجرای آنها را سهل تر کرد . البته نقد سالم نه دشمنی ! معمولا در فارس پس از رفتن مدیران او را نقد می کنند که متاسفانه نه آنکه تاثیری ندارد بلکه زمان را از دست داده و نوش دارو پس از مرگ سهراب می باشد ! یادمان باشد که نقد سالم یکی از ابزارهای مدیر برای رسیدن به آرزوهایش در حوزه فعالیت اوست .

 




موضوع مطلب :

       نظر
دوشنبه 90 دی 12 :: 6:25 عصر
حیدر علی کامیاب