سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
الهی وربی من لی غیرک
درباره وبلاگ


روزانه های یک مدیر ( حیدر علی کامیاب مدیر عامل شرکت F.S.P )
پیوند های متفرقه
لوگو
روزانه های یک مدیر ( حیدر علی کامیاب مدیر عامل شرکت F.S.P )
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 13
  • بازدید دیروز: 2
  • کل بازدیدها: 83948



 

بنام خدا

بهترین اتفاق ورزشی در طول 2 سال گذشته در روز پنجشنبه گذشته رقم خورد جایی که تیم فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه حافظیه و در مقابل دیدگان میلیونها ایرانی علاقمند به فوتبال در داخل و خارج از کشور تیم متمول استقلال تهران را شکست داد وبا 2 گل راهی پایتخت کرد تا پایتخت نشینان خیلی هم مغرور نشوند . آفرین به یاوری و مجموعه تحت پوشش او . از آنها به خاطر شادی و شوقی که به مردم هدیه کردند سپاسگزاریم .

باز هم یک غریبه در راس یک هیات ورزشی ، واقعا خیلی عجیب است یک روز جناب موید آنقدر از صمصام هاشمی انتقاد می کرد که بالاخره ایشان عطای کار را به لقایش بخشید و اینجانب در انتخابات جانشین او شدم ، حال آنقدر به او اعتقاد پیدا کرده است که او را سرپرست هیات انجمنهای ورزشی گذاشته است ! البته چند سال قبل برادر ایشان هنوز نماینده مجلس نبود !!! به هر حال برای ایشان در مسولیت جدید آرزوی موفقیت می کنیم .اما از آن جالب تر انتخاب فردی به نام منصوری برای تصدی هیات ورزش همگانی استان می باشد . ظاهرا ایشان نیز مدیر پروازی هستند و با جناب استاندار راهی فارس مهد فرهنگ و تمدن ایران اسلامی شده اند !!!! برای ایشان هم آرزوی موفقیت می کنیم .« بسوزد پدر ترس »

خبرها حاکی از این است که در هفته ای که گذشت رسول نژاد معاون پارلمانی و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان به فارس سفر کرده است . انشا،الله این حضور برای ورزش استان منشاء خیر و برکت باشد .

ظاهرا میرکل ورزش و جوانان استان در پی آماده کردن چند پروژه ورزشی برای افتتاح در دهه مبارک فجر می باشد . به منظور کمک به ایشان عرض می کنم ساختمان VIP حافظیه هنوز افتتاح نشده است !!! ضمنا نمازخانه مجموعه ورزشی دستغیب نیز به مساحت 20 متر که کم کم دو سال از شروع به کار آن می گذرد را نیز می توانند تکمیل و افتتاح کرد !! ضمنا اگر صلاح دانستند یک سوم از زمین چمن قصردشت نیز آماده افتتاح است !!!

 




موضوع مطلب :

       نظر
جمعه 90 دی 30 :: 3:8 عصر
حیدر علی کامیاب