سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
الهی وربی من لی غیرک
درباره وبلاگ


روزانه های یک مدیر ( حیدر علی کامیاب مدیر عامل شرکت F.S.P )
پیوند های متفرقه
لوگو
روزانه های یک مدیر ( حیدر علی کامیاب مدیر عامل شرکت F.S.P )
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 8
  • بازدید دیروز: 2
  • کل بازدیدها: 83943



نام خدا

برد و باخت همیشه در ورزش هست و خواهد بود آنچه که مهم است حفظ ورعایت اخلاق اسلامی ورعایت اصول جوانمردانه است چه برای انهایی که در گود هستند و چه کسانی که به نوعی در ارتباط با ورزش هستند . روز یکشنبه گذشته متاسفانه حرکاتی از گزارشگرشبکه باران در هنگام پخش مسابقه فجر شهید سپاسی شیراز با داماش گیلان سرزد که در هیچ کجای دنیا مشاهده نمی شود . واقعا لازم است سازمان صدا وسیما چهارچوبی را برای گزارشگران ورزشی تهیه و تدوین کند تا آنها از حریم کاری خود پا را فراتر نگذارند . بارها آن گزارشگر بازکنان را به اتلاف وقت متهم کرد ،  بر کار قضاوت قاضی میدان اظهار نظر کردو بارها به زندگی خصوصی بازیکنان ورود کرد ، آیا این رفتار حرفه ای است ؟

حتما ایشان فراموش کرده است که در همین چند هفته گذشته چه اتفاقات ناگواری در مسابقات فوتبال کشور که میزبانی آن بعهده تیمهای گیلانی بوده است رخ داده است ، انگارنه انگار که فقط تیم داماش گیلان مسابقات خود را برروی چمن مصنوعی برگزار می کند و این خود باعث مصدومیت دائمی بازیکنان می شود ، به هر حال رفتار ایشان کاملا غیر حرفه ای و دور از شان جامعه ورزش کشور بود . امید است منبعد شاهد بروز اینگونه رفتارها از رسانه ملی نباشیم

 




موضوع مطلب :

       نظر
دوشنبه 90 دی 26 :: 7:54 عصر
حیدر علی کامیاب

 

بنام خدا

تکریم همکاران

عملکرد حداقل 7 مدیر کل تربیت بدنی استان در سنوات قبل را که بررسی کنیم همه در یک چیز وجه اشتراک دارند و آن چیزی نیست جز مردم داری و مهرورزی . توانمندی همه مدیران به اندازه هم نبوده است اما کارکنان همیشه به نیکی از آنها یاد می کنند ، این امر برای یک مدیر نقطه قوت محسوب می شود . اخلاق خوب و نیکوی جناب آقای دکتر اسکندر رحیمی می تواند الگویی برای جناب موید مدیر کل ورزش و جوانان استان و سایر مدیران استان باشد . ایشان در دوران خدمت خود اگر چه مشکلات زیادی را در پیش رو داشت اما در طول آن دوران برای کارکنان خود احترام خاصی قائل بود و همیشه با آنها بود . به همین خاطر است که کارکنان با دیدنش شاد می شوند و انرژی می گیرند . قرار شد به جناب موید کمک کنیم تا بعنوان یک نیروی بومی آبروداری کند بنابراین خیلی شفاف و واضح از ایشان می پرسیم که آیابا کارکنان صادق هستید ؟ آیابه آنها اعتماد دارید ؟ آیا درانجام امور با آنها مشورت می کنید ؟ آیا به آنها در حوزه کاری خود تفویض اختیار کرده اید ؟ آیا تمجید و تحسین شما از آنها صادقانه است ؟ آیا حداقل امنیت و رفاهیات را در محیط کار برای آنها فراهم کرده اید ؟ آیا اطلاعات جامعی از وضعیت زندگی کارکنان خود دارید ؟  ایا همدلی در بین کارکنان وجود دارد و یا کارکنان شما را دوست دارند یا خیر ؟ و....

پاسخ به این سوالات وظیفه حضرتعالی است . پس خود را ارزیابی کنید و بدانید که :

« مدیریت رئیس مآبانه در مقایسه با مدیریت راهبرانه کاملا غیر موثر می باشد . زیرا مهم نیست که یک مدیر چه می گوید ، بلکه اعمال و رفتار اوست که کارکنان را متقاعد می کند که آیا او در فکر آینده ی آنان هست یا خیر ! »

یادتان باشد که خیلی زود دیر می شود !

به قول ناصح تبریزی که برای تذکر به مدیران می سراید :

با علمت    اگر عمل  برابر    گردد         کام  دو  جهان  تو  را  میسر گردد

مغرورمشوبه خودکه خواندی ورقی         زان روز حزر کن که ورق برگردد

 

 




موضوع مطلب :

         نظر بدهید
دوشنبه 90 دی 26 :: 7:45 عصر
حیدر علی کامیاب

 

بنام خدا

نظرات متفاوتی در بین اهالی ورزش استان فارس بر سر مدیرکل بومی و غیر بومی وجود دارد ، خیلی ها اعتقاد دارند مدیر ورزش استان می بایست بومی باشد  ، بعضی ها هم اعتقاد دارند که نیروهای توانمند حتی اگر غیر بومی هم باشند می توانند در استان ما منشاء تحول شوند ، در همه اظهار نظرها یک کلمه مشترک است و آن کلمه « توانمندی » است .  کلامی که در صورت نبودش چه مدیر بومی باشد و چه غیر بومی ورزش استان را به قهقرا خواهد برد . در یک سال و نیم گذشته ورزش استان 2 مدیر بومی داشته است ، اولی طول خدمتش به 6 ماه هم نرسید و دومی 8 ماه سرپرست بود و در حال حاضر 3 ماه نیز مدیر کل است . خیلی ها اعتقاد دارند که ایشان از جنس ورزش است و چون بومی است موفق خواهد شد ، امیدواریم که همین طور هم شود و ورزش استان روزهای خوبی را در پیش رو داشته باشد ، اما در طول این مدت از مسولیت ایشان نشانه هایی از پیشرفت مشاهده نمی شود و به نظر می رسد که ایشان قصد استفاده از تجربه 23 ساله خود در ورزش استان را ندارد ، خصوصا تجربیات تلخ 2 سال گذشته در ورزش استان را . امروز کمک به ایشان یک تکلیف است البته اگر بخواهد ، چرا ؟ چون که تخریب نیروهای بومی و کم شدن طول عمر مدیریتشان نوعی بی اعتمادی به نیروهای بومی ایجاد می کند و شاید در انتخابهای آینده وزارت ورزش و جوانان شاهد افزایش مهاجرت نیروهای غیر بومی به استان باشیم . به همین منظور سعی خواهیم کرد که بعضی از تجربه های تلخ گذشته را برای ایشان بازگو تاشاید ایشان مسیر کار خود را از آنها مجزا کند ، امیدوارم همه دلسوزان ورزش استان با ارائه راهکارهای سازنده به توسعه ورزش استان کمک نمایند . این کمک می تواند از اعتبار نیروهای بومی دفاع کرده و حال که در انتصابها شایسته سالاری جای خود را به روابط و لابیهای گروهی داده است ضعفها ترمیم شده و ورزش استان روند صعودی پیدا کند . انشاءالله

ادامه دارد

 




موضوع مطلب :

         نظر بدهید
شنبه 90 دی 24 :: 10:47 عصر
حیدر علی کامیاب

 

بنام خدا

امام حسین (ع) :

« با خوبان بنشین تا نیازی به دروغگویان نداشته باشی »

اربعین آمد و یکبار دگر غمگینم ، باز باید به روی خاک غمت بنشینم ، باز اشک رخ من خون و دلم در خون شد ، گریه کردن به غمت گشته دگر آیینم ،  طاقتم طاق شد از داغ دل خواهر تو ، حنجرم زخم شد از بغض غم سنگینم ، آنقدر لطمه زدم بر رخ خود در داغت ، پر ز خون است دگر پلک رخ رنگینم ، پیش قبرت چقدر ناله زدم یا مظلوم ، همچو فریاد شده نغمه ی آهنگینم ، داغ شبهای اسیری، غم کوفه، غم زجر ، داغ ها را به روی قلب خودم می چینم ، من ضمانت کنم ارباب که نالان باشم ، در شب اول قبرم تو بکن تضمینم ، عشق تو مایه ی آرامش جان است حسین ، مهر تو خیمه زد از روز ازل در دینم ، خواهرت آمده بر خاک غمت می گرید ، گوییا خواهر غمبار تو را می بینم .

فرا رسدین اربعین حسینی بر کلیه مسلمانان جهان تسلیت باد .

 




موضوع مطلب :

         نظر بدهید
جمعه 90 دی 23 :: 12:57 عصر
حیدر علی کامیاب

 

بنام خدا

 

خبرها حکایت از نارضایتی روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان از بیانات مدیر کل عزیزشان  در  نشست لار دارد ، ظاهرا آن نشست به دلشان  نچسبیده است !

تیم فجر شهید سپاسی یک برد شیرین خانگی را در مقابل نفت آبادان به دست آورد این موفقیت را به استاندار محترم ، مردم عزیز استان تبریک عرض نموده و به جناب آقای یاوری ، همکارانش و بازیکنان آن تیم عزیز خسته نباشید می گوییم ، امید است همواره با تلاشهای این عزیزان نام شهید سپاسی همانند نگینی در ورزش کشور بدرخشد .

برق باز هم باخت ! به همین دلیل از جناب استاندار جناب اقای عابدین انتقاد می کنیم ، آیا واقعا وقت ورود به مشکلات پیش روی این باشگاه قدیمی  فرا نرسیده است ؟ حاج اقا بازی برق با شیرین فراز کرمانشاه از شبکه استانی کرمان شاه به صورت زنده پخش می شد ، قبل از بازی کارشناس آن برنامه دائما از قدمت ، ریشه داربودن و محبوبیت باشگاه برق در کشور سخن می گفت اما حیف که ما فارسی ها قدر این گوهردرخشان را ندانسته و در حال خاموش کردن آن هستیم . واقعا این رسم باشگاهداری است ؟

خبرهای رسیده حکایت از واگذاری زمین مجموعه المپیک شیراز به شهرداری می باشد خاطر تان باشد برای تملک این زمین چه مصیبتهایی وجود داشت از دعوای قادری شهردار وقت شیرازبا جناب کمانه مدیر کل وقت تربیت بدنی استان گرفته تا درگیری خدابخش با جناب اعتمادی . اما امروز جناب موید به نتیجه رسیده اند که نیازی به احداث این مجموعه در استان نمی باشد و ظاهرا زمین آن به شهرداری واگذار شده است ! دستتان درد نکند چرا زودتر به این فکر نیفتادید آخه در تیم مدیریتی قبل و قبل تری هم که حضور داشتید !

قدم نو رسیده مبارک ! ظاهرا یک نفر در دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان جایگزین جناب آقای قطبی زاده شده است و یک نفر هم که دورخیز کرده است تا رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ... شود . انشاء الله خیر است .

 

 




موضوع مطلب :

         نظر بدهید
جمعه 90 دی 23 :: 12:33 عصر
حیدر علی کامیاب
1   2   3   4   5   >>   >