سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
الهی وربی من لی غیرک
درباره وبلاگ


روزانه های یک مدیر ( حیدر علی کامیاب مدیر عامل شرکت F.S.P )
پیوند های متفرقه
لوگو
روزانه های یک مدیر ( حیدر علی کامیاب مدیر عامل شرکت F.S.P )
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 4
  • بازدید دیروز: 0
  • کل بازدیدها: 83977



دلسوزی  تعصب کلماتی پرمعنا زیبا و ریشه دار. این روزها ابزاری است در دست منتقدین فوتبال . فریادهایی که از سر دلسوزی و تعصب نسبت به یک باشگاه قدیمی و در آستانه فروش درشیراز سومین شهر حرم اهل بیت (ع) به گوش می رسد . ظاهرا همه متعصبین و دلسوزان این باشگاه مردمی به این نتیجه رسیده اند که عمده ترین معضل باشگاه در حال حاضر فلان شخص است و حتی بعضا آن را نظر مردم هم می دانند . بااندک نگاهی به مطبوعات فارس در هفته گذشته متوجه خواهیم شد که وکلای مردم در امر رسانه چقدر دلسوزند و به فکر آنها . دوستی گفت فلانی فلان آقا راست می گفت که شما کفش 6 استیکه ندیده اید گفتم آره چون تاکنون نه خریده ام ونه پوشیده ام اما پس از نصیحت همان آقای دو آتیشه به فکر افتادم که برای کلیه مدیران ورزشی این کفش رو تهیه ودراختیارشون قرار بدم تادر هنگام مدیریت بر ورزش بپوشند و دیگه مورد انتقاد قرار نگیرند تازه آقای وزیر جدید ورزش و سایر مدیران نیز باید بپوشند . خدا انشاءالله این دلسوزی را مستدام کنه .

اما برادرمن کسی که به آنچه که دردست داری سوگند یادکردی  ای کسی که خود را وکیل و وصی مردم میدانی و حرفها و اعتقادات خود را اعتقادات مردم کمی هم انصاف داشته باش و جرات . برای اثبات خود و اعتقادات سری به خاک خورده های این رشته پر حاشیه بزن سراغ افتخار آفرینانی همچون مجید توتونچی مجید سلیم پور غلام برزگر محسن رنجبران و ......... حداقل اینها که کفش مورد علاقه شما را پوشیده اند نظرتشان رابگیر تا بفهمی که حرف تو حرف همه است یا این ادعا تخیلی است که تورا به بیراهه می برد . چه کسی از دست دشمنی های این متعصبان و دلسوزی بی رحمانه آنها در امان است . به کدام مدیر رحم کردند به صالحی با آن همه افتخاراتش و یا فلاح با آن همه تلاشهایش . گفتند مدیر تحصیل کرده می خواهیم چرا به امامی فر که فردی باسواد و تحصیلکرده بود بی دلیل تاختیدو به او فرصت ندادید همه اینها مجرمند و شما دلسوز . خداوکیل از ورزش و فوتبال چه می خواهید انسان باید شجاعت داشته باشدوبرای خواستهایش تلاش کند اما به چه قیمتی . هیات مدیره ناکارآمد است آبهشت ضعیف است و ..... چرا در یک نشست رودر رو مناظره ای انجام نمی شود تا دلسوزان واقعی ورزش ضعف مدیران را به مردم ثابت کنند .

شرمنده ام اما وقتی فکر می کنم که صفحات وررزش روزنامه های استانی مارا علاقمندان به ورزش در سایر استانها و حتی در خارج از مرزهای کشورمان می خوانند خجالت کشیده و به حال و روز خودمان تاسف می خورم که چرا کارشناسانی همچون مجید فهندژ گل مینا عجم پورو ...... همانند سالهای نه چندان دورمشکلات ورزش فارس را کارشناسی نمی کنند و به جای آن زدت تهمت و افترا باب شده است . چرا با وجود این همه پیشکسوت فوتبال نظر آنها را جویا نمی شوید . چرا در کنار این همه دشمنی طرحی ارائه نمی دهید شاید نمی توانید .

برادر من تخریب دیگران آنهم بدون دلیل هنر نیست هر کسی می تواند با برقراری ارتباط نسبت به این امر زشت و ناپسند اقدام کند آنچه برای هر فرد درزندگی مهم است آن است که در مسولیتی که دارد سالم کار کند و وجدانش راحت باشد .امیدوارم همه ما از دلسوزان واقعی ورزش فارس باشیم.   

 




موضوع مطلب :

         نظر بدهید
شنبه 90 تیر 18 :: 12:21 عصر
حیدر علی کامیاب