سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
الهی وربی من لی غیرک
درباره وبلاگ


روزانه های یک مدیر ( حیدر علی کامیاب مدیر عامل شرکت F.S.P )
پیوند های متفرقه
لوگو
روزانه های یک مدیر ( حیدر علی کامیاب مدیر عامل شرکت F.S.P )
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 17
  • بازدید دیروز: 0
  • کل بازدیدها: 83990



 

بنام خدا 

آنچه لازمه مدیریت در ورزش است

شایسته سالاری  ، لازمه رهبری و مدیریت ورزش در کلیه  مختلف است . انتصابهایی که بر اساس روابط و باند بازیهای سیاسی و ... انجام می شود آن هم در دستگاههای فرهنگی ، ثبات و دوام آنچنانی ندارد و در همان مدت کوتاه نیز باعث بروز مشکلاتی در سیستم آن نهاد فرهنگی خواهد شد . یک مدیر و قتی شایستگی و کفایت داشته باشد مردم به سوی او می آیند و نیازی به وساطت برای احرازآن پست ندارد . مدیر توانمند کسی است که دربیان و برنامه ریزی و عمل به اعتقاداتش چنان عمل کند تا دیگران ،هم به توانمندی او پی برده و هم همراه او شوند . به طور کلی مدیرانی که بدون در نظر گرفتن کفایت و شایستگی به قدرت می رسند دائما در گیر اجرای فرامین گروهها یا اشخاصی هستند که برای رسیدن به آن پست مدیون آنها می باشد . این امر باعث می شود تا مدیرناتوان با همه بوق و کرنا هایی که می کند به اهداف  از پیش تعیین شده در سیستم نرسد و حتی برای مدیران آتی دستگاه نیز مشکل ساز شود. حال و روز بعضی از بخشهای ورزش کشورمان بیانگراین واقعیت نگران کننده می باشد . به هر حال یک مدیر با کفایت و شایسته باید دارای این ویژگیها باشد :

تعهد و تخصص ، شجاعت ، مردم داری ، نظم وانضباط ، بصیرت و بینش ، نگرش مثبت ، آینده نگری ، ابتکار و خلاقیت ، مهرورزی و رعایت شخصیت خود و دیگران

انشاء الله در ادامه این بحث هر ویژگی را به صورت مجزا تجزیه و تحلیل خواهیم کرد و آن را با حال و احوال روز ورزش کشورمان و حتی استان خودمان فارس ارزیابی خواهیم کرد .

ادامه دارد

 




موضوع مطلب :

         نظر بدهید
سه شنبه 90 آذر 29 :: 1:38 عصر
حیدر علی کامیاب