سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
الهی وربی من لی غیرک
درباره وبلاگ


روزانه های یک مدیر ( حیدر علی کامیاب مدیر عامل شرکت F.S.P )
پیوند های متفرقه
لوگو
روزانه های یک مدیر ( حیدر علی کامیاب مدیر عامل شرکت F.S.P )
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 1
  • کل بازدیدها: 83961



 

بنام خدا

 

شنیده ها حکایت از اتمام حجت کادر فنی و بازیکنان باشگاه برق شیراز با مدیر عامل دارد ظاهرا قرار شده است تا قبل از اولین بازی نیم فصل دوم بخشی از مطالبات آنها پرداخت شود .

جلسه روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان به میزبانی شهرستان لار در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری برگزار شد امید است نتیجه این نشست موجبات توسعه ورزش استان شود .

هنوز معلوم نیست میهمان عزیزی که از بخش قرچک ورامین به شیراز آمده و یکی از خانه های سازمانی اداره کل ورزش و جوانان استان در اختیار اوست برای تصدی کدام پست ورزش استان فارس  راهی این استان شده است . البته تعجب نکنید ما شیرازیها میهمان نواز هستیم و این امر ژنتیکی است . انشاء الله عاقبت این موضوع ختم به خیر شود .

باشگاه فجر شهید سپاسی نیم فصل دوم مسابقات را از امروز با رهبری حاج آقا یاوری مربی نام آشنای کشورمان شروع می کند برای این باشگاه مردمی و جناب آقای یاوری که تعصب ویژه ای بر فوتبال فارس دارد آرزوی موفقیت می کنیم . البته زحمات مربی جوان و توانمند استان خودمان آقای کلانتری نیز بر کسی پوشیده نیست . برای ایشان نیز آرزوی موفقیت روز افزون می نماییم .

شنیده ها حکایت از به کارگیری 19 نفر نیروی قراردادی در اداره کل ورزش و جوانان استان دارد این در حالی است که در یک سال گذشته بیش از 60 نیروی قراردادی یا جذب آموزش و پرورش شده اند و یا به دلایلی نامعلوم اخراج شده اند !

هنوز خبری از معاونت و یا مدیریت بخش جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در رسانه ها  نیست ، انشاء الله که جناب اسماعیل پورو همکارانشان در این بخش هرچه زودتر برنامه های اتی خود را در سیستم جدید تشریح نمایند . برای ایشان و همکاران پر تلاششان آرزوی موفقیت می نماییم  .

 




موضوع مطلب :

       نظر
پنج شنبه 90 دی 15 :: 10:20 صبح
حیدر علی کامیاب