سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
الهی وربی من لی غیرک
درباره وبلاگ


روزانه های یک مدیر ( حیدر علی کامیاب مدیر عامل شرکت F.S.P )
پیوند های متفرقه
لوگو
روزانه های یک مدیر ( حیدر علی کامیاب مدیر عامل شرکت F.S.P )
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 16
  • بازدید دیروز: 0
  • کل بازدیدها: 83989



بنام خدا

در خبرهای روز پنجشنبه گذشته 27/5/90 به نقل از سرپرست اداره کل تربیت استان خواندم که در هفته دولت 60 پروژ ورزشی افتتاح و کلنگ زنی می شود . متوجه نشدم چند پروژه افتتاح و چند پروژه کلنگ زنی می شود . اما هر چه هست دستشان درد نکند زحمت کشیده اند و به جوانان خدمت کرده اند .

در همین راستا ابهاماتی در ذهن حقیر ایجاد که شاید برای دیگران هم بوجود آمده باشد و آن اینکه :

اولا فرموده اند برجسته ترین پروژه مورد افتتاح ساختمان علمی فرهنگی واقع در بلوار رحمت می باشد . این جمله حقیر را در فکر فرو برد که چرا و پس از گذشت 18  ماه از تکمیل وی ای پی حافظیه که متاسفانه سالها به امید خدا رها شده بود و اینجانب با اعتباری معادل 3000000000 ریال طی یک دوره شش ماهه آن را تکمیل کردم تا کنون افتتاح نشده است . به هر حال این پروژه هم یکی از پروژههای مهم و کلیدی شهر شیراز است که در زمان مدیریت حقیر در اداره کل تربیت بدنی به پیشنهاد ریاست هیات فوتبال استان پیگیری و تکمیل شد. آیا واقعا حافظیه به آن ساختمان نیازی ندارد ؟ آیا افکار پشت پرده دیگری و جود دارد که تاکنون از آن استفاده ای نشده است ؟ این در حالی است که مکان مناسب برای همه گروهها در در ساختمان قدیمی حافظیه وجود ندارد و آن ساختمان خیلی از مشکلات خدمتگزاران به فوتبال را از قبیل خبرنگاران ، صدا وسیما ، امور اداری هیات و ......  رفع می کند . به هر حال این سوالی است که مدیر حال حاضر تربیت بدنی استان به آن پاسخ دهد.

البته دوستی می گفت تجهیزات مورد نیاز ساختمان هنوز آماده نشده است . امیدوارم که همین طور باشد و علت دیگری نداشته باشد ، اما این انتقاد هم وارد است که آقایانی که ادعای توانمندی در مدیریت را دارند چرا تا کنون نتوانستند اعتبار خرید این تجهیزات را تامین کنند .

دوما کلنگ زنی با افتتاح پروژه متفاوت است انشاء الله که جوانان استان پس از افتتاح این پروژه ها نهایت استفاده را از آنها خواهد کرد اما سوال بنده از مدیر تربیت بدنی استان این است که  کلنگ زنی کدام پروژه مهمتر از سالت 4500 نفری شیراز می باشد . سالنی که مصوب سفر مقام عظمای ولایت به استان فارس است . اعتبار آن از محل وزارت نفت و می بایست در سال 89 استارت و در سال 90 افتتاح شود . حداقل یک نفر توضیحاتی در خصوص این پروژه مهم به مردم بدهد تا ابهامات ذهن آنها رفع شود . حق مردم است که بدانند مصوبات سفر مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور به استان در چه مرحله ای است . مردم شیراز با تماشای مسابقات والیبال در شهرستان کوچکی در شمال کشور مثل گنبد افسوس داشتن چنین سالنی را می خورند . ویا سالنهای مسابقاتی شهرستانهای فسا ، داراب و... که مصوب سفر ریاست جمهوری است . تفاوتی ندارد یکی دو سال است که از زمان تخصیص اعتبار آنها می گذرد و یا احداث 2 زمین چمن مصنوعی در سال 90 کی و در کجا استارت می خورد . بلاتکلیفی مجموعه قصردشت تا چه زمانی ادامه می یابد فقط در شیراز این اتفاقات می افتد که یک سوم زمین چمن و مورد استفاده قرار گیرد . اینها سوالاتی است که مدیر حال حاضر ورزش استان باید پاسخگوی آن باشد.

امیدواریم توسعه زیرساختها در ورزش استان روز به روز قوت بگیرد خصوصا در شهر شیراز چرا که شیراز از نظر سرانه ورزشی فقیر ترین شهر استان می باشد .  به دوست و برادر عزیز خودم هم یعنی حاج آقا موید توصیه می کنم بیش از 50 پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که با اندک اعتباری جهت تجهیز و تکمیل آنها ورزش استان متحول خواهد شد .




موضوع مطلب :

         نظر بدهید
جمعه 90 مرداد 28 :: 2:17 عصر
حیدر علی کامیاب