سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
الهی وربی من لی غیرک
درباره وبلاگ


روزانه های یک مدیر ( حیدر علی کامیاب مدیر عامل شرکت F.S.P )
پیوند های متفرقه
لوگو
روزانه های یک مدیر ( حیدر علی کامیاب مدیر عامل شرکت F.S.P )
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 4
  • بازدید دیروز: 0
  • کل بازدیدها: 83977



 بنام خدا

امروز کمتر کسی است که از دور دستی بر آتش ورزش داشته باشد و نام مجموعه ورزشی حافظیه را نشنیده باشد . ورزشگاهی پیر و خسته که علاقمندان به فوتبال خاطرات زیادی از آن در خاطر خود دارند . مجموعه ای که این روزها میزبان مسابقات لیگ برتر و دسته یک کشور است . تنها مجموعه ای که فعلا بار یرگزاری این مسابقات را به دوش می کشد . و به همین خاطر هم هست که این روزها توجه مسولین به این مجموعه جلب شده ودر صدد تعمیر و بازسازی آن بر آمده اند. امری که یکبار هم در سال 89 اتفاق افتاد اما به دلیل کوتاهی مدیر وقت تربیت بدنی اجرایی نشد . ظاهرا اعتباری جهت بازسازی این مجموعه در نظر گرفته شده و کار در حال انجام است . حقیر در خصوص  تعمیرات و بازسازی این مجموعه که به نوعی برند ورزش استان نیز می باشد به برادر عزیز و محترم خودم حاج آقا آیت الهی عرض می کنم که :

همانطور که مستحضرید و شاید در سفرهای کاری به خارج از کشور مشاهده کرده باشید داشتن یک مجموعه ورزشی و استاندارد اولین گام در توسعه ورزش در هررشته می باشد . متاسفانه طی سنوات گذشته از طرف متولیان ورزش کشور توجهی به این امر نشده و در برخی از مناطق کشور هم که اقدامی شده است همانند ورزشگاه میانرود کار در میانه راه متوقف و متاسفانه معلوم هم نیست که تاکی این وضعیت ادامه داشته باشد . به همین خاطر اکثر استانهای کشور از داشتن یک ورزشگاه مدرن و استاندارد محروم بوده و شرایط برگزاری خیلی از مسابقات خصوصا رقابتهای برون مرزی در آن استانها امکان پذیر نمی باشد . فعلا تکمیل وبهره برداری از مجموعه ورزشی میانروددر استان ما با شرایطی که حضرتعالی می دانید امکان پذیر نمی باشد . بناچار مجبوریم تا مجموعه پیر و فرسوده حافظیه را به شرایطی رسانده که علاوه بر برگزاری مسابقات داخلی در لیگهای کشوری قابلیت برگزاری رقابتهای برون مرزی را داشته باشد . حضرتعالی در این راستا و در این باز سازی می بایست نقش کلیدی و محوری داشته باشید .

شنیده ام اقداماتی سریع برای نصب صندلیها ، اسکوربرد مجموعه در حال انجام است . شما هم مستحضرید که چمن مجموعه ، نور مجموعه ، تاسیسات (رفاهی بهداشتی ) ، محوطه سازی ، و جایگاه میهمانان ویژه و خبرنگاران و....  می بایست اساسا بازسازی شود و این امر به اعتباری بیش از آن چه که در حال حاضر پیش بینی شده است نیاز می باشد . لذا می بایست طرحی توسط مهند سین مشاور حضرتعالی تهیه و برآورد اعتبار شود و با حضور در دفتر استاندار محترم ضرورت امر را توضیح و انشاء الله با صبر و حوصله، و با کیفیتی در خور شان شهر شیراز نسبت به انجام  این امر مهم اقدام لازم بعمل آید. خوشبختانه استان فارس در سال جاری اعتبارات خوبی در بخش فرهنگی و زیرساختها دارد که می بایست حضرتعالی با درایتی خاص نسبت به رفع مشکلات مجموعه های تحت پوشش آن هیات خصوصا مجموعه حافظیه اقدام نمایید . در غیر این صورت به احتمال زیاد این تعمیرات به دلیل شتاب و عجله موجود و بخشی نگری در تعمیرات این مجموعه رضایت حضرتعالی را جلب نخواهد کرد و حتی برای اختصاص اعتبار در آینده نیز مشکلاتی بوجود خواهد آورد .

انشاء الله با بازسازی واقعی این مجموعه علاوه بر ارتقاء و پیشرفت کمی و کیفی فوتبال استان شاهد حضور گسترده مردم در یک محیط امن و با نشاط خواهیم بود.




موضوع مطلب :

         نظر بدهید
شنبه 90 مرداد 29 :: 4:4 عصر
حیدر علی کامیاب