سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
الهی وربی من لی غیرک
درباره وبلاگ


روزانه های یک مدیر ( حیدر علی کامیاب مدیر عامل شرکت F.S.P )
پیوند های متفرقه
لوگو
روزانه های یک مدیر ( حیدر علی کامیاب مدیر عامل شرکت F.S.P )
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 18
  • بازدید دیروز: 0
  • کل بازدیدها: 83991



بنام خدا

فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی بر کلیه زحمت کشان این نیرو که انصافا حافظ نظم و امنیت جامعه می باشند مبارک باد . انشا ءالله همیشه در پناه حق تعالی پاینده و سربلند باشید . حق یارتان  

 




موضوع مطلب :

         نظر بدهید
پنج شنبه 90 مهر 14 :: 6:5 عصر
حیدر علی کامیاب

بنام خدا

دوستی از جامعه ورزش استان که سالها نیز مسولیتهای خطیرومهمی درورزش استان بر عهده داشته و دارد فرمود که فلانی را نصیحت کنید تا دراموری که پذیرفته است توفیق داشته باشد . مطلبی را بیان کردند و فرمودند بر روی وبلاگتان بگذارید تا شاید عزیز مورد نظر خود را پیدا کند . شرمنده آن بزرگوار هستم صلاح ندیدم که آن موضوع را در این وبلاگ کار کنم ، چرا که حفظ شان و شخصیت دوستان برهمگان لازم است ، تخریب دیگران هرچند بر اساس واقعیت باشد تخریب خودمان است و تقویت شان ومنزلت دوستان نیز ارتقاء شان ومنزلت خودمان را در پی خواهد داشت . هرچند شما با آن همه گرفتاری روزمره در حوزه کاری خود جهت انجام امور اداری به مرکز استان مراجعه نموده اید و آن رفتار بد و غیر انسانی را مشاهده کرده اید اما این هم برای شما که انشاء الله در آینده مسولیتهای مهمتر و بالاتری را خواهید گرفت تجربه ای گرانبها محسوب می شود ، در حقیقت یک مدیر مجرب تجربیات خود را در همین فراز و نشیبها کسب می کند . اما در خصوص آن دوست مشترک هم فقط می توان به سخن سعدی علیه الرحمه بسنده کرد که می فرماید :

« کاروانی در زمین یونان بزدند و نعمت بی قیاس ببرند ، بازرگانان گریه و زاری کردند و خدا و پیمبر شفیع آوردند و فایده نبود .

چو پیروز شد دزد تیره روان                  چه غم دارد از گریه کاروان ؟

لقمان حکیم اندر آن کاروان بود . یکی گفتش از کاروانیان : مگر اینان را نصیحتی کنی و موعظه ای گویی تا طرفی از مال ما دست بدارند که دریغ باشد چندین نعمت که ضایع شود . گفت : دریغ کلمه حکمت با ایشان گفتن .

آهنی را که  موریانه بخورد            نتوان برد ازو بصیقل زنگ

باسیه دل چه سودگفتن وعظ ؟          نرود  میخ  آهنی  در سنگ

همانا که جرم از طرف ماست .

بروزگار سلامت شکستگان دریاب         که جبرخاطرمسکین بلا بگرداند

چوسائل ازتو بزاری طلب کندچیزی        بده وگرنه ستمگر بزور بستاند »

 

   




موضوع مطلب :

         نظر بدهید
پنج شنبه 90 مهر 14 :: 9:17 صبح
حیدر علی کامیاب

بنام خدا

سعدی علیه الرحمه :

دزدی به خانه پارسائی در آمد . چندانکه جست ، چیزی نیافت ، دل تنگ شد . پارسا خبر شد . گلیمی که بر آن خفته بود ، در راه دزد انداخت تا محروم نشود .

شنیدم  که مردان راه  خدای            دل  دشمنان را نکردند  تنگ

ترا کی میسر شود این مقام             که بادوستانت خلافست وجنگ ؟

مودت اهل صفا ، چه در روی و چه در قفا ، نه چنان کز پست عیب گیرند و پیشت بیش میرند .

در برابر ، چو گوسپند سلیم             در قفا ، همچو گرگ مردم خوار

 *************

هرکه عیب دگران پیش تو آورد و شمرد

                                 بی گمان ، عیب تو پیش دگران خواهد برد  




موضوع مطلب :

         نظر بدهید
چهارشنبه 90 مهر 13 :: 6:52 عصر
حیدر علی کامیاب

بنام خدا

عجب روزگاری است ، مدتی است که وقتی یک مدیر در ورزش کشور جای خود را به مدیر بعدی می دهد ، حتی     یک مدیر موفق ، تازه به دوران رسیده به جای برنامه ریزی و سعی وتلاش برای بروز توانمندیهای خود تا مدتها بدنبال مچ گیری از مدیر قبلی است ، این موضوع یک معضل اساسی ورزش کشور شده است ، دوشنبه شب در برنامه 90 مشاهده فرمودید که مدیران سابق و جدید باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان چگونه عقده گشایی کرده و در مقابل دیدگان میلیونها بیننده حرفهایی زدند که زیبنده ورزش کشور مان نمی باشد .  از آنها ناشی تر رسانه ملی که اجازه می دهد در یک برنامه پربیینده  و در مقابل دیدگان دشمنان خارجی این مرزو بوم صحنه هایی پخش شود که شاید اصلا حقیقت نداشته و اختلافات شخصی بین دو مدیر محسوب شود  ، این در حالی است که کلمه « حاج آقا » قبل از نام کلیه مدیران بر زبانها می چرخد اما بلافاصله پس از ترک کرسی ریاست همان حاج آقا می شود .....

آیا رایج شدن این شیوه غلط در جامه ورزش کشور باعث توسعه ورشد ورزش کشور می شود ؟ چگونه مدیران درورزش ریسک پذیر باشند ؟ ان هم ورزشی که صددرصد دولتی است و هر گونه پرداخت به آن نیز طبق قانون خلاف مقررات محسوب می شود . آیا می شود باشگاهداری را تعطیل کرد ؟ این رفتارها باعث می شود تاجرات از مدیران سلب شود و در نتیجه در اکثر رشته های مورد علاقه مردم آن شادابی و نشاط گذشته دیگر وجود نداشته باشد .

نتیجه این گونه گفتارو رفتارها فقط به ایجاد بد بینی در مردم ختم خواهد شد ، مردمی که فرزندان پاک و معصوم خود را برای آموزش و تربیت به ما می سپارند . خوب است برای اینکه مردم فقط شاهد حواشی منفی در ورزش نباشند از تلاشها و زحمات مدیران در طول تصدی خدمتشان نیز برای مردم گفت . همه ما مسلمانیم و خدای نا کرده اگر کلامی از این گفتارها واقعیت نداشته باشد چگونه انسان می تواند عاقبت به خیر شود . امروز ورزش مملکت ما در شرایطی قرار دارد که نمی تواند بخش عمده ای از فعالیتهای خود را به بخش خصوصی واگذار نماید ، این رفتارها نباید باعث دلسردی مدیران شود . همیشه مردم باید به برون داد یک سیتم توجه کنند آنجایی که لذت وشیرینی خدمات را لمس می کنند بنابراین اگر تخلفاتی هم در تحقق این خدمات انجام شود دستگاهی دیگر متولی پیگیری آن است و قطعا این امر انجام خواهد شدبا متخلف هم برخورد خواهد شد اما بدانید که اختلاس با تخلف فاصله فراونی داشته و ماهیتا متفاوت است ، چنانچه فرد یا افرادی چشم به بیت المال در جهت منافع شخصی خود داشته باشند می بایست با قدرت تمام با آنها برخورد کرد .

امید است در کنار این همه حواشی منفی که این روزها در ورزش مملکت ما وجود دارد همه سعی و تلاش نمایند تا این همه دستاوردهای خوب ورزشی  همانند قهرمانی والیبالیستهای خوب و باغیرت کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در سایه آن حواشی بعضا نادرست قرار نگیرد. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات ارزنده ای را در بخش ورزش به جوانان این مرزو بوم ارائه کرده است ، باید مراقب بود که خدای ناکرده از سر کینه و حب وبغض های شخصی شیرینی این خدمات را به دهان آنها تلخ نکنیم . انشاءالله




موضوع مطلب :

         نظر بدهید
چهارشنبه 90 مهر 13 :: 11:16 صبح
حیدر علی کامیاب

 

بنام خدا

 دوست عزیزی در ارسال نظرات خود فرموده بود که مطالبی نیز ازورزش شهرستانهای استان فارس بر روی این وبلاگ قرار گیرد ، حقیر نیز بسیار علاقمندم تا روسای محترم ادارات تربیت بدنی شهرستانها و دیگر مدیران ورزش استان جهت ارسال اطلاعات ورزش شهرستان خود با اینجانب همکاری نمایند . قطعا در عصری که اطلاعات و کلیه یافته ها ی علمی از طریق دنیای مجازی به اطلاع ذینفعان می رسد این امر می تواند در معرفی شهرستانها و یا رفع خیلی از مشکلات آنها تاثیر گذار باشد .

اعتقاد دارم شهرستانهای استان فارس از نظر نیروی انسانی مجرب و همچنین پتانسیلهای موجود در رشته های مختلف ورزشی در سطح ایده آلی قرار دارند ، ضمن ارادتی که به عزیزان شهرستانی دارم آمادگی خود را جهت پوشش نظرات و ایده های آنان را برروی این وبلاگ اعلام می نمایم .

حق یارتان

 




موضوع مطلب :

       نظر
دوشنبه 90 مهر 11 :: 8:21 عصر
حیدر علی کامیاب
<   <<   6   7   8   9   >